pekerja spa bongkar sesuatu yang mengejutkan!

Yang suami orang Jadi Babi hutan, Yang bini orang jadi babi betina rela disondol dengan ramai jantan – pekerja spa bongkar sesuatu yang mengejutkan! | Assalamualaikum. Utk menjaga silaturrahim, sila hide profile. Ni nak cerita kisah benar kerosakan masyarakat zaman skrg !

Dah jadi kebiasaan suami isteri zaman skrg terlalu bebas dengan kehidupan sosial. Desakan hidup mendorong semua orang jadi open minded tahap bodoh buta.

Saya bekerja dlm industri supplement dan spa. Di blkg tabir dan juga di hadapan tabir. Pernah bekerja menjadi orang marketing dengan banyak syarikat2 kecantikan dan supplement. Paham2 lah org jenis mcm mana yg ada dlm industri ni.

Apa yg saya tengok dengan mata kepala saya, pergaulan yg terlalu bebas antara lelaki (suami orang) dengan perempuan (isteri orang).

Perwatakan seseorang yang boleh dikatakan agak islamik langsung tak mencerminkan peribadi beliau. Bersentuh secara sengaja. Minum dan makan berkongsi pinggan mangkuk dan gelas. Kepala hotak dia.

Umur dah dekat separuh abad tapi masih benak mengenai hukum hakam. Bukan memang benak, tapi sengaja mem-benak-kan diri sendiri atas dasar persefahaman dalam kerja. Cilaka punya hamba.

Kalau tiada angin, masakan pokok bergoyang. Tepuk sebelah tangan pun takkan berbunyi. Kena selalu ingat, setiap kali berduaan, mesti ada pihak ketiga iaitu Setan.

Yang suami jangan jadi babi jantan, gatalnya bukan main asyik nk menyondol. Yg isteri jangan jadi khinzir betina, rela disondol berbagai jenis jantan.

Maaf agak kasar, tapi ini realiti hidup zaman skrg ! Tengok sekeliling ! Jaga2, ntah2 ada ahli keluarga kita pun sama ! Nauzubillahiminzalik !

Lagi satu, ikut pengalaman saya juga. Saya ada kenalan. Sepasang suami isteri. Isteri penjawat awam. Suami freelance. Pasangan ini kisah silamnya sama hebat sama naik.

Ronggeng sana ronggeng sini. Memang sesuai mereka bersama. Dulu masa sihat, semuanya normal. Si isteri takut suami curang, si suami takut isteri curang.

Jadi mereka memang setia antara satu sama lain atas dasar nak berubah dan bina keluarga. Bagus lah. Tapi masalah bermula bila si suami kena penyakit dan jadi OKU.

Dah tak mampu segalanya! Yg keras dah lembik! Maka mula lah si isteri bertindak semberono. Disondol sana, disondol sini. Dan apabila diketahui oleh si suaminya akan perilaku curang si isteri,

si isteri umpama ambil tak kisah. Macam sengaja nak seksa mental si suami utk melepaskan dia. Saya pernah tanya kenapa tak minta cerai drpd terus buat dosa mcm ni, dan jawapannya

“tak boleh nnti masyarakat menyalahkannya sebab meninggalkan suami yg OKU” . Cilaka lagi skali, si isteri lebih takutkan masyarakat drpd Allah.

Mohon admin pos tanpa censor. Moga sampai kepada semua. Cerita di atas semua cerita nyata. Benda yg berlaku dlm masyarakat kita. Sama2 kita jaga pasangan kita supaya kita terselamat dari kerosakan umat akhir zaman !

Sumber: puteraizman